Translate

söndag 20 maj 2012

godmorgon

Vi är som vanligt uppe med tuppen, men idag var det faktiskt inte så farligt att vakna halv sju, för idag är Felix jätteglad av någon anledning men inte tänker jag grubbla på varför utan bara njuta!


Idag så ska vi åka och storhandla, inte mat då utan lite verktyg till tomten och lite annat smått och gott!


Men till något helt annat, jag och min mor går ner i vikt och på söndagar så mäter vi oss och väger oss och idag så fick jag en glad och en tråkig nyhet från vägen, jag har tappat 4.5 cm från magen och ca 1-1.5 cm överallt (rumpa, armar, bröst, kurva och lår) MEN jag har bara gått ner 0.2 kg! Tråkigt och roligt men det tar vi igen!


Nej nu ska vi börja sätta denna dag i rullning! Hörs när vi hörs!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar