Translate

fredag 25 maj 2012

tältningen!

Som vi vet var jag med min klass och tälta, tänkte bara skriva några korta ord för att beskriva detta; roligt, varmt, myggor, lite mycket indignation, trevligt, lång promenad och tack till Linnéas föräldrar!


Utöver det där så kan jag säga att Felix var hur lycklig som helst, han älskade att vara ute, dock gillar han inte tält så mycket och inte myggor, han sov bra och sådär.


Just nu är jag påväg hem, har varit med en supettrött Felix som just däcka och lämnat film och handlat lite, och smart som jag är tänker jag '' åh kan köpa hem lite glass nu när det är varmt till Felix".. I den här värmen på en buss i 20 minuter är i ingenting att rekomendera.


Nej nu ska jag gå av bussen!

Puuuuuuuuuuusssssssss


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar